Consultanta ISO 9001, ISO 14001, HACCP, OHSAS 18001, ISO 27001, ISO 17025, Sisteme integrate, Responsabilitate sociala, Consultanta in Achizitii publice      
  • Home
  • Despre Avi
  • Portofoliu clienti
  • Servicii
    • Consultanta ISO 9001
    • Consultanta ISO 14001
    • Consultanta HACCP
    • Consultanta OHSAS 18001
    • Consultanta ISO 27001
    • Consultanta ISO 17025
    • Sistem de Management Integrat
    • Consultanta Responsabilitate Sociala
    • Consultanta Achizitii Publice
  • Avantaje
  • Etape
  • Contact
  • Noutati
  • Newsletter
  • Cerere oferta

OHSAS 18001

  • Consultanta ISO 9001
  • Consultanta ISO 14001
  • Consultanta HACCP
  • Consultanta OHSAS 18001
  • Consultanta ISO 27001
  • Consultanta ISO 17025
  • Sistem de Management Integrat
  • Consultanta Responsabilitate Sociala
  • Consultanta Achizitii Publice
OHSAS 18001 precizeaza cerintele pentru un sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale (SSO), pentru ca organizatia sa-si poata gestiona riscurile SSO si sa-si imbunatatesca performantele.

Cerintele OHSAS se pot aplica oricarei organizatii care doreste:

sa stabileasca un sistem de management SSO pentru a elimina sau a minimiza riscurile pentru angajati sau alte parti interesate care pot fi expuse riscurilor SSO asociate cu activitatile pe care le desfasoara;
sa implementeze, mentina si imbunatateasca un sistem de management SSO;
sa asigure respectarea legilor si reglementarilor referitoare la SSO;
sa obtina certificarea sistemului sau de management SSO de catre un organism extern acreditat.

Etapele implementarii unui sistem de management al sanatatii si securitatii in munca:

1. Planificarea
Trebuie realizata o examinare preliminara a sistemului privind:

Identificarea problemelor legate de protectie si a eventualelor pericole posibile;
Situatiile speciale-de urgenta;
Evaluarea riscurilor aferente;
Identificarea criteriilor pentru evaluarea riscurilor, a costurilor, etc.;
Analiza masurilor de prevenire deja existente;
Adoptarea de masuri pentru imbunatatirea sistemului.

2. INSTRUIREA
Pregatirea atat a personalului cat si a managementului este un element esentila al reusitei unui sistem de acest tip.

3. Implementarea si managementul sistemului
Certificarea unui sistem de gestiune a sigurantei la locul de munca se realizeaza pe baza documentatiei urmatoare:

Manualul sigurantei la locul de munca;
Procedurile organizatiei;
Instructiuni pentru locul de munca;
Inregistrarile referitoare la sistem

4. Controlul operativ si actiunile corective
Rezultatele unui sistem SSM trebuie sa fie masurate, monitoriate si evaluate prin urmatoarele metode:

Controale prin instrumente de masura;
Evidentierea neconformitatilor;
Actiunile preventive si corective;
Analiza datelor referitoare la accidente, incidente si probleme aparute in sistem;
Verificarea conformitatii cu legile in vigoare.

Controlul managerial
Compania trebuie sa reexamineze periodic sistemul, facand posibila astfel implementarea unor actiuni de imbunatatire continua in conformitate cu cerintele legale.
Reexaminarea poate sa vizeze:

neconformitatile, accidentale si alte incidente din timpul muncii;
actiunile corective si preventive;
gradul de indeplinire a obiectivelor;
politica pentru protectia angajatilor;
programul de imbunatatire continua.

   Copyright AVI GROUP SRL 2005. Toate drepturile rezervate Azi: Monday 30th 2023f January 2023 11:41:53 AM   
ANPC - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor




Servicii
eXTReMe Tracker
Adresa.ro: Portal Romanesc
enviro consult